Toshiba

Garantiservice/reklamasjon PC, skjermer, TV og DVD/HD-spillere


 Service kan bestilles direkte hos vår servicepartner InfoCare Workshop: Bestill service 

    • Ved feil på produktet som krever service så anbefaler vi å registrere servicen direkte hos vår samarbeidspartner InfoCare Workshop.
    • Du vil etter noen dager motta en ferdigfrankert fraktlapp. Denne skal benyttes ved innsending av produktet.
    • Maskinen vil gå direkte til verkstedet uten forsinkende mellomledd.
    • Viktig! Husk å sende med kjøpskvitteringen og pakk maskinen forsvarlig for støt- og slagskader, før innlevering hos posten.

Reklamasjon utover garanti tiden (1-2år)

Reklamasjon kan rettes direkte til vår servicepartner InfoCare Workshop. Reklamasjonen registreres via Infocare feilmeldingsportal. Ved reklamasjon* på maskiner utenfor garanti perioden så må det presiseres tydelig at det gjelder reklamasjon. Kjøpskvitteringen må signeres og legges ved. Dette for å få en kostnadsfri reparasjon på maskinen.

(*5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)

Kamera

Retur av Toshiba kamera meldes inn på Toshiba sine retursider (link under). Det kommer så en tom-eske i posten. Legg kameraet i esken og ring nummeret som ligger i esken. Et UPS bud henter esken og et nytt kamera kommer i posten innen kort tid.

Bestille retur: Toshiba retur