Samsung

Support

Samsung har et eget kundesenter som kan hjelpe deg hvis har problemer med ditt produkt.

Telefon: 21 62 90 99
Åpent mandag til fredag 09:00 - 18:00
Hjemmeside: Samsung Support

Proffskjermer/Public display

Kontakt Samsung business kundesenter for hjelp med ditt public display.

Telefon: 815 56 480
Hjemmeside: Samsung Business Support

 

TV, DVD/Blu-ray, hjemmekino, kamera og skjermer

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos en av våre servicepartnere: Elesco eller Infocare Workshop


PC og skrivere

Service kan bestilles direkte hos vår servicepartner InfoCare Workshop: Bestill service

 

Mobiltelefoner, nettbrett og smartklokker

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos en av våre servicepartnere: Conmodo eller Mobylife

Er produktet defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, skal samme prosedyre som beskrevet over for service følges. NB! Gi beskjed i feilbeskrivelsen at dette dreier seg om en defekt ved ankost sak.

 

Hvitevarer

Alle Samsung hvitevarer skal meldes via Samsung sitt kundesenter. Avhengig av feil vil løsning bli avtalt.

Kontaktinformasjon:

Telefon: 815 56 480
Åpent mandag til fredag 09:00 - 18:00

Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Kjøpskvittering
  • Produkttype og modell
  • Serienummer
  • Feilbeskrivelse

Navibot støvsuger

Service kan bestilles direkte hos vår servicepartner Pema Miljøteknikk: Bestill service

Du vil bli kontaktet av Pema for feilsøking.

Kontaktinformasjon:

Pema Miljøteknikk
Døvleveien 45
3170 SEM

Telefon: 33 30 99 00
E-post: Servicemail
Hjemmeside: Pema

    Faks: 33 30 99 01

Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Kjøpskvittering
  • Produkttype og modell
  • Serienummer
  • Feilbeskrivelse