Packard Bell
Defekt ved ankomst
Har du mottatt et Packard Bell produkt som er defekt innen 7 dager fra salgsdato, kontakter du Packard Bell for feilsøking:
Telefon: 815 22 025
Om ikke Packard Bell har løst problemet, registrerer du en retur via "Min side" på vår web. Gi beskjed i feilbeskrivelsen, når du registrerer retur, at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil etter dette motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager.
NB! Produktet skal leveres tilbake i original emballasje, med alt tilbehør.
Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner
Du kan registere service på ditt Packard Bell produkt direkte til vår servicepartner InfoCare Workshop: Bestill service
- Ved feil på produktet som krever service så anbefaler vi å registrere servicen direkte hos vår samarbeidspartner InfoCare Workshop.
- Du vil etter noen dager motta en ferdigfrankert fraktlapp. Denne skal benyttes ved innsending av produktet.
- Maskinen vil gå direkte til verkstedet uten forsinkende mellomledd.
- Viktig! Husk å sende med kjøpskvitteringen* og pakk maskinen forsvarlig for støt- og slagskader, før innlevering hos posten.
Reklamasjon utover garanti tiden (1-2 år)
Du kan reklamere direkte til vår servicepartner InfoCare Workshop: Reklamer
Ved reklamasjon* på maskiner utenfor garanti perioden så er det viktig at du skriver at du ønsker å reklamere. Du må også signere kjøpskvitteringen som må legges ved. Dette for å få en kostnadsfri reparasjon på maskinen.
(*5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)