Packard Bell

Defekt ved ankomst

Har du mottatt et Packard Bell produkt som er defekt innen 7 dager fra salgsdato, kontakter du Packard Bell for feilsøking:

Telefon: 815 22 025

Om ikke Packard Bell har løst problemet, registrerer du en retur via "Min side" på vår web. Gi beskjed i feilbeskrivelsen, når du registrerer retur, at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil etter dette motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager.

NB! Produktet skal leveres tilbake i original emballasje, med alt tilbehør.

Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner

Du kan registere service på ditt Packard Bell produkt direkte til vår servicepartner InfoCare Workshop: Bestill service

    • Ved feil på produktet som krever service så anbefaler vi å registrere servicen direkte hos vår samarbeidspartner InfoCare Workshop.
    • Du vil etter noen dager motta en ferdigfrankert fraktlapp. Denne skal benyttes ved innsending av produktet.
    • Maskinen vil gå direkte til verkstedet uten forsinkende mellomledd.
    • Viktig! Husk å sende med kjøpskvitteringen* og pakk maskinen forsvarlig for støt- og slagskader, før innlevering hos posten.


Reklamasjon utover garanti tiden (1-2 år)

Du kan reklamere direkte til vår servicepartner InfoCare Workshop: Reklamer

Ved reklamasjon* på maskiner utenfor garanti perioden så er det viktig at du skriver at du ønsker å reklamere. Du må også signere kjøpskvitteringen som må legges ved. Dette for å få en kostnadsfri reparasjon på maskinen.

(*5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)