LG

LG Helpdesk

For support på LG produkter ta kontakt:

Telefon: 800 18 740

E-post: Kundesenter

Åpent mandag til fredag 09:00 - 18:00

TV, DVD-og Blu-ray-spillere, hjemmekino/Hifi og monitor

For garantiservice/reklamasjon, ta kontakt med Elesco.

Telefon: 815 09 990
Åpent mandag til fredag 08:00 - 16:00

Finn ditt nærmeste Elesco verksted: Oversikt verksteder

Sørg for at du har følgende informasjon tilgjengelig:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering

 

Mobiltelefoner, nettbrett og smartklokker

Trykk her for å registrere en service hos vår servicepartner (Conmodo)

Etter registrert serviceoppdrag vil vår servicepartner sende deg ferdigfrankert adressekort. Dersom dette viser seg og ikke å være en garanti- eller reklamasjonsjobb vil det påløpe et undersøkelsesgebyr og frakt tur-retur. Når produktet skal sendes til servicepartner må den pakkes forsvarlig mot slag og støtskader (Boblekonvolutt må ikke benyttes).

NB! Software feil og fysiske skader dekkes ikke av garanti


Defekt ved ankomst

Er produktet defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, skal du følge samme måte som beskrevet over for service. NB! Gi beskjed i feilbeskrivelsen at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak.

Hvitevarer

Før du kontakter ditt nærmeste servicekontor, ber vi deg sjekke med LG support. De vil i mange tilfeller kunne hjelpe deg med å finne en løsning.

Kontakinformasjon:

Telefon: 800 18 740*
E-post: Kundeservice
Hjemmeside: LG support

Sørg for at du har følgende informasjon tilgjengelig:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering