Fujitsu

Support

Fujitsu har egen support som kan hjelpe deg:

Telefon: 800 83 005

Defekt ved ankomst 

Er ditt produkt defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, må det meldes til Fujitsu på telefon 800 83 005. De vil avgjøre om feilen er å anse som defekt ved ankomst og gi deg refeansenummer.

Når du har mottatt referansenummer skal du registrere retur på ditt produkt på Komplett Bedrift.no via "Min side". Oppgi referansenummer i feilbeskrivelsen når du registrerer retur og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil etter dette motta et returnnummer fra Komplett Bedrift i løpet av 1-2 virkedager.

Garantiservice/Reklamasjon (Bærbare, nettbrett og stasjonære)

Du kan registere din service på ditt produkt direkte på siden til vår servicepartner InfoCare. Bestill service

  • Ved feil på produktet som krever service så anbefaler vi å registrere servicen direkte hos vår samarbeidspartner InfoCare
  • Du vil etter noen dager motta en ferdigfrankert fraktlapp. Denne skal benyttes ved innsending av produktet
  • Maskinen vil gå direkte til verkstedet uten forsinkende mellomledd
  • Viktig! Husk å sende med kjøpskvitteringen og pakk maskinen forsvarlig for støt- og slagskader, før innlevering hos posten