Avant

Hvitevarer

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner Elesco.

7 års trygghet - utvidet garanti på Avant

Når du velger Avant, får du mer enn bare et funksjonelt og rimelig apparat - du får trygghet som varer. Vi vet at kvalitet er viktig, og derfor gir vi deg hele 7 års garanti.

Hvert produkt testes grundig for å sikre at det oppfyller våre høye krav til ytelse og pålitelighet. Med vår utvidede garanti kan du være trygg på at investeringen din er beskyttet langt inn i fremtiden.

 

 

Vilkår for garanti

  • Avant gir 7 års garanti med noen unntak (se avsnittet «Garantien dekker ikke» nedenfor).
  • Garantien gjelder for produkter som brukes i samsvar med bruksanvisningen og i hjemmemiljø.
  • Garantien er begrenset til 1 år hvis produktet brukes til kommersielle eller profesjonelle formål.
  • Garantien dekker produksjonsfeil, for eksempel defekter i materialer eller utførelse, og inkluderer reservedeler og arbeid.
  • Garantien er kun gyldig mot fremvisning av et verdidokument, for eksempel en kjøpskvittering.

 

Garantien dekker ikke:

  • Følgende produktgrupper:
    • Produkter med utløpsdato
    • Forbruksartikler som batterier, filtre, børster, slanger, lamper og lignende tilbehør
  • Normal slitasje (riper, skrammer), fallskader, væskeskader, skader forårsaket av kjemiske stoffer og rust, feil bruk, feil tilkobling, transportskader, profesjonell bruk, skader forårsaket av manglende normalt vedlikehold, tyveri eller brann.
  • Tredjepartsapper og -tjenester, programvare eller feil forårsaket av tilkobling til tredjepartsprodukter.
  • Feil eller begrensninger i bruk på grunn av kompatibilitetsoppdateringer i annet utstyr.
  • Produkter som er modifisert eller reparert av brukeren selv eller av serviceverksteder som ikke er autorisert av Avant.

 

Nyt produktet ditt i lang tid!

Les brukerhåndboken nøye, og ta vare på den for fremtidig bruk. Dette er viktig for å sikre at du bruker og tar vare på produktet på best mulig måte.

 

Krav om garanti

Hvis det skjer noe med ditt Avant-produkt i løpet av garantiperioden, må du kontakte forhandlerens kundeservice.

Etter at forhandleren eller en representant har undersøkt produktet og godkjent garantikravet, vil eventuelle feil bli utbedret ved reparasjon eller erstatning med et tilsvarende produkt. Hvis reklamasjonen gjelder en modell som ikke lenger er tilgjengelig, vil det defekte produktet bli erstattet med en tilsvarende modell fra det aktuelle produktsortimentet.