Asus

Defekt ved ankomst ASUS bærbar, nettbrett, padfone, stasjonær

Har du mottatt et Asus produkt som er defekt innen 7 dager fra salgsdato, kontakter du Asus for feilsøking på telefon 23 96 26 91

Om ikke Asus har løst problemet registrerer du retur via "Min side" på vår web. Gi beskjed i feilbeskrivelsen når du registrerer retur at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager.

NB!Produktet skal leveres tilbake i original emballasje sammen med alt tilbehør.

Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner; bærbar, nettbrett, padfone, stasjonær

Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Infocare Workshop


Andre Asus produkter (Hovedkort, skjermkort, skjermer, projektor osv)

Asus produkter som ikke er bærbar PC, stasjonær PC eller nettbrett skal inn til Komplett Bedrift. Registrer retur via "Min side"