Apple

Defekt ved mottak Mac, skjermer og iPad:

Dersom ditt Apple produkt er defekt ved mottak (innen 14 dager fra salgsdato), må feil meldes direkte via Apple support. Be deretter om å få referansenummer. Deretter registreres det retur Komplett Bedrift via "Min side". Referansenummer skrives i returregistreringen sammen med en grundig feilbeskrivelse. Dette må gjøres umiddelbart etter at feilen blir oppdaget, innenfor 14 dager fra salgsdato.

Kontakt Apple:

Telefon: 815 00 158

Apple kundestøtte


Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig før du kontakter Apple:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder.
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer

 

Support

For support på ditt Apple produkt:

Telefon: 815 00 158

Apple kundestøtte

 

Garantiservice/Reklamasjon

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos en av våre servicepartnere: Conmodo eller Mobylife