Vi håper å kunne åpne for kjøp av gavekort igjen om kort tid. Vi har per nå ingen nøyaktig dato, men vi lover å oppdatere denne siden så fort vi har mer informasjon.
Grunnet oppgradering av vår IT-plattform vil det under en periode ikke være mulig å kjøpe nye gavekort. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører. Se nedenfor for mer informasjon.
Vi håper å kunne åpne for kjøp av gavekort igjen om kort tid. Vi har per nå ingen nøyaktig dato, men vi lover å oppdatere denne siden så fort vi har mer informasjon.
Det er kun kjøp av nye gavekort som er midlertidig stengt. Alle eksisterende gavekort kan brukes som normalt.
Når du skal løse inn et gavekort på Komplett.no går du først videre til kassen med produktene dine. Huk deretter av for ‘Bruk gavekort’ under steg 3, og skriv inn gavekortkoden. Velg deretter «Legg til».
Du som kunde trenger ikke gjøre noe annerledes. Du bruker ditt gavekort akkurat som før.
Fra midten av oktober og frem til vi har den nye gavekortløsningen på plass, vil vårt kundesenter manuelt måtte behandle ordre der det er brukt gavekort. Det vil si at når du har lagt ordren din og brukt et gavekort, vil ordren bli satt på vent en kort periode mens en kundebehandler hos oss får det registrert riktig i våre systemer. Deretter vil ordren din behandles av vårt lager, så fremt varene du har bestilt er lagerført. I praksis kan dette medføre en mindre forsinkelse på utsending av bestillinger, men vi kan forsikre om at dette vil ha øverste prioritet hos oss. Bestiller du med ekspresslevering på søndag med PorterBuddy, vil vi også gjøre vårt ytterste for at bestillinger med bruk av gavekort blir behandlet så fort som mulig søndag formiddag.
Vi jobber hele tiden for å forbedre oss og våre løsninger, og under høsten gjør vi en større modernisering av vår IT-plattform. Det innebærer at enkelte nye systemer og applikasjoner blir tilgjengelige på ulike tidspunkter, og gavekortløsningen er noe av det som kommer litt senere på året. Frem til ny gavekortløsning er på plass er det dessverre ikke teknisk mulig å utstede nye gavekort. Ettersom det også vil kreve manuell jobb med å behandle bestillinger med gavekort, stenger vi salget av nye gavekort noen uker før vi produksjonssetter nye systemer, for å sikre at vi klarer å behandle disse bestillingene raskt og med minimale forsinkelser for våre kunder. Vi jobber på spreng for å få den nye løsningen klar så fort vi kan!
Fant du ikke det du lurte på, er du velkommen til å kontakte vårt kundesenter. Du finner kontaktinformasjon her.