Service og support fra de som kjenner hodetelefonene dine best.
Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemene og mange apper selv, vet ekspertene våre hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe med å løse de fleste problemer i løpet av én samtale.
To års dekning med Apple-sertifisert service og support
Prioritert tilgang til teknisk support
Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Dekning for batteriservice3
Ett sted for all support
AppleCare+ gir deg ett kontaktpunkt for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses i løpet av en samtale.
- Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
- Ekspressutskifting: Vi sender deg en erstatningsenhet, så du ikke trenger å vente på reparasjonen
- Lokal maskinvareservice fra Apple over hele Europa
Kort ned tiden uten hodetelefonene din med Ekspressutskiftning
Ekstra maskinvaredekning
Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsdekning for hodetelefoner, som inkluderer et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av opprinnelig kapasitet.
Dekningen inkluderer:
- AirPods, Beats-øretelefoner eller Beats-hodetelefoner
- Batteriet3
- USB-kabelen som følger med
Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80 prosent av originalkapasiteten
Support for programvare
Med AppleCare+ kan Apple-eksperter hjelpe deg å feilsøke problemer med hodetelefonene dine4
- Bruk av Siri
- Bluetooth-sammenkobling
Slik kjøper du
- Kjøp AppleCare+ sammen med de nye hodetelefonene dine.
- Eller kjøp forsikringen innen 60 dager etter kjøpet av hodetelefonene:
- På din sammenkoblede iPad eller iPhone (gå til Innstillinger > Bluetooth > klikk på ⓘ-knappen for hodetelefonene dine)
- På nett
- Ved å ringe 240 55 133 (ha gyldig kvittering på kjøpet tilgjengelig)
Se vilkår for AppleCare+ for fullstendig produktinformasjon.