Dedikerte kunderådgivereDedikert hjelp

Service og support fra de som kjenner hodetelefonene dine best.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper selv, vet ekspertene våre hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe med å løse de fleste problemer i løpet av én samtale.

Se frem til to bekymringsløse år når du velger AppleCare+ for hodetelefoner.

AppleCare+ er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support1 fra eksperter og dekning for maskinvare2 i opptil to år for AirPods, Beats-øretelefoner eller Beats-hode­telefoner, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Forsikringen gjelder ikke ved tyveri eller tap av enheten.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en brukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen.

To års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support

Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3

Dekning for batteriservice3

 

 

Ett sted for all support

 

AppleCare+ gir deg ett kontaktpunkt for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses i løpet av en samtale.

  • Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
  • Ekspressutskifting: Vi sender deg en erstatningsenhet, så du ikke trenger å vente på reparasjonen
  • Lokal maskinvareservice fra Apple over hele Europa

Kort ned tiden uten hodetelefonene din med Ekspress­utskiftning

Ekstra maskin­varedekning

  

Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsdekning for hode­telefoner, som inkluderer et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av opprinnelig kapasitet.

Dekningen inkluderer:

  • AirPods, Beats-øretelefoner eller Beats-hode­telefoner
  • Batteriet3
  • USB-kabelen som følger med

Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80 prosent av originalkapasiteten

Support for program­vare

  

Med AppleCare+ kan Apple-eksperter hjelpe deg å feilsøke problemer med hodetelefonene dine4

  • Bruk av Siri
  • Bluetooth-sammenkobling

Beskytt hodetelefonene dine

 

AppleCare+

Du kan kjøpe dekning med faste avdrag.

 

  To år
AirPods, AirPods Pro kr 
AirPods Max  kr 

 

 

Slik kjøper du

1. Kjøp AppleCare+ sammen med de nye AirPodene.
2. Hvis du allerede har en AirPods du ønsker AppleCare+ til ta kontakt med oss.

Se vilkår for AppleCare+ for fullstendig produktinformasjon.

 

Apple Care+ for AirPods

  1. Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte hodetelefonene, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for hodetelefonene. Begge dekningene avsluttes 24 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.
  3. Dekningen gjelder kun for AirPods, Beats-øretelefoner eller Beats-hode­telefoner og originaltilbehør som følger med, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten og (ii) et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som er blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav. Se utfyllende informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no.
  4. Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.

Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad.

AppleCare+ produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.