Service og support fra de som kjenner iPhone best.
Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemene og mange apper selv, vet ekspertene våre hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe med å løse de fleste problemer i løpet av én samtale.
Se frem til to bekymringsløse år når du velger AppleCare+ for iPhone.
AppleCare+ for iPhone er en forsikring som gir opptil to år med teknisk support1 og maskinvaredekning2, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290 for skade på skjerm eller skader på glasset på baksiden, og kr 890 for annen skade som følge av uhell3. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.
AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en brukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjonskjeden for varer som ikke samsvarer med salgsavtalen.
To års dekning med Apple-sertifisert service og support
Prioritert tilgang til teknisk support
Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Dekning for batteriservice3
Support på ett sted
Siden Apple designer iPhone, iOS og mange apper selv er iPhone et fullstendig integrert system. Og det er kun AppleCare+ som gir deg ett sted å henvende deg til for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses i løpet av en samtale.
- Direkte tilgang til Apple-eksperter på telefon
- Ekspressutskifting: Vi kan sende deg en erstatningsenhet, så du ikke trenger å vente på reparasjonen
- Lokal maskinvareservice fra Apple over hele Europa
Kort ned tiden uten iPhone din med Ekspressutskiftning
Ekstra maskinvaredekning
Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsdekning for iPhone, som inkluderer et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290 for skade på skjerm eller kabinett, og kr 890 for annen skade som følge av uhell, samt dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av opprinnelig kapasitet. Dekningen inkluderer:
- iPhonen
- Batteriet3
- Inkludert USB-C-til-Lightning-kabel
Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80 prosent av originalkapasiteten
Support for programvare
Med AppleCare+ for iPhone kan Apple-eksperter hjelpe deg å feilsøke problemer med iPhone, iOS, iCloud og Apple-produserte iPhone-apper5:
- iOS og iCloud
- Trådløse nettverk
- Apple-apper på iPhone som FaceTime, Mail og Kalender
Få prioritert tilgang til Apple-eksperter for hjelp til å bruke iOS og mer
Beskytt iPhonen din
AppleCare+
Du kan kjøpe dekning med faste avdrag.
To år | |
iPhone 15/14 Pro, iPhone 15/14 Pro Max | kr 2 290 |
iPhone 14 Plus | kr 1 990 |
iPhone 14, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 12 | kr 1 690 |
iPhone SE (3. gen.) | kr 890 |
Slik kjøper du
1. Kjøp AppleCare+ sammen med den nye iPhone.
2. Hvis du allerede har en iPhone du ønsker AppleCare+ til ta kontakt med oss.
Se vilkår for AppleCare+ for fullstendig produktinformasjon.
Apple Care+ for iPhone
- Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
- Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte iPhonen, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for iPhone. Begge dekningene avsluttes 24 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.
- Dekningen gjelder kun for iPhone og originaltilbehør som følger med, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten og (ii) et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 290 ved bytte av skjermen eller skader på glasset på baksiden, og kr 890 ved annen skade som følge av uhell. Egenandelen for skade på glasset på baksiden er kun tilgjengelig for iPhone 12-, iPhone 13- og iPhone 14-modeller. Ekspressutskiftning er ikke tilgjengelig under egenandelen for bytte av skjerm eller skade på glasset på baksiden. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som er blitt testet og har bestått Apples funksjonalitetskrav. Se utfyllende informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no.
- Tilgang til service på dagen og tilvalg kan variere avhengig av region og iPhone-modell. Ved internasjonal service på iPhone kan Apple tilby en tilsvarende iPhone-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicedekning er underlagt vilkårene for AppleCare+. Se vilkårene for AppleCare+ for fullstendig informasjon om produktet.
- Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.
Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad.
AppleCare+ produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.
AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.
AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.