Dedikerte kunderådgivereDedikert hjelp

Service og support fra de som kjenner Macen din best.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper selv, vet ekspertene våre hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe med å løse de fleste problemer i løpet av én samtale.

Se frem til tre bekymringsløse år når du velger AppleCare+ for Mac.

AppleCare+ for Mac er en forsikring som gir opptil tre år med teknisk support1 og maskinvaredekning2 fra Apple, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 890 for skade på skjerm eller kabinett, og kr 2690 for annen skade som følge av uhell.3 Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en brukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen.

3 års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support

Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3

Dekning for batteriservice3

 

 

Ett sted for all support

 

Siden Apple lager datamaskinen, operativ­systemet og mange av appene selv, er Mac et fullstendig integrert system. Og det er kun AppleCare+ som gir deg ett sted å henvende deg til for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses i løpet av en samtale.

  • Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
  • Service på stedet
  • Lokal Apple-maskinvareservice over hele verden

Få lokal Apple-maskinvareservice over hele verden3

Ekstra maskin­varedekning

  

Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsdekning for Mac, som inkluderer et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 890 for skade på skjerm og kr 2690 for annen skade som følge av uhell. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av opprinnelig kapasitet.

Dekningen inkluderer:

  • Macen din
  • Batteriet3
  • Tilbehør som følger med, for eksempel strøm­forsyningsenheten

Få ubegrenset antall reparasjoner ved dekning av skade som følge av uhell3
Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80 prosent av originalkapasiteten

Support for program­vare

  

Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten, kan du få direkte tilgang til Apple-eksperter, slik at du kan få svar på alt du lurer på, inkludert4:

  • Bruk av macOS og iCloud
  • Praktiske tips om Apple-apper som Bilder, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote og pro-apper som Final Cut Pro, Logic Pro og mer
  • Tilkobling til skrivere og trådløse nettverk

Få direkte tilgang til Apple-eksperter for bruker­støtte for macOS og mer

Beskytt Macen din

 

AppleCare+

Prisene nedenfor gjelder for de nyeste Macene. Se her for mer informasjon om de nyeste Macene.

  Tre år
MacBook Air (M2) kr 1 990
MacBook Air 13-tommer (M3) kr 2 190
MacBook Air 15-tommer (M3) kr 2 490
MacBook Pro 14-tommer (M3) kr 2 990
MacBook Pro 16-tommer (M3) kr 4 290
iMac kr 1 890
Mac mini kr 1 490
Mac Studio kr 1 890
Mac Pro kr 3 990

 

 

 

Slik kjøper du

1. Kjøp AppleCare+ sammen med den nye Macen.
2. Hvis du allerede har en Mac du ønsker AppleCare+ til ta kontakt med oss.

Se vilkår for AppleCare+ for fullstendig produktinformasjon.

 

Apple Care+ for Mac

  1. Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte Macen, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for Macen. Begge dekningene avsluttes 36 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for Macen. Hvilke servicealternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som er blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav. Det kan også hende at Apple ber kunden om selv å bytte ut komponenter med deler som er enkle å installere.
  3. Dekningen gjelder kun for Mac og originaltilbehør som følger med, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten og (ii) et ubegrenset antall skader som følge av uhell. For hvert tilfelle påløper det en egenandel. Se utfyllende informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/mac.
  4. Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.

Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Mac.

AppleCare+ produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.