Dedikerte kunderådgivereDedikert hjelp

Informasjon vedr. Korona - Covid-19

Komplett Bedrift følger utviklingen av Koronaviruset tett og forholder oss til retningslinjer og gjeldende anbefalinger. Her har vi samlet informasjonen du trenger for å handle trygt på Komplett Bedrift.

 

Ofte stilte spørsmål:

 

Vil man fremdeles kunne bestille varer som normalt hos Komplett Bedrift?

Vårt lager er i full drift og vi pakker og sender ut ordre fortløpende. 

 

Hvordan påvirkes leveringstiden av situasjonen vi befinner oss i?

Våre transportører melder foreløpig om kun små utfordringer, men levering kan ta 1 - 2 dager lenger enn normalt.

Mulige krav som følge av for eks. forsinkede leveringer og leveringer utenfor angitt tidsvindu, vil kunne bortfalle. Les mer om Force Majeur i transport- og logistikkbransjen.

  

Kan jeg få varer levert til hjemmekontoret?

For å gjøre hverdagen tryggere og enklere for våre kunder tilbyr vi nå hjemlevering, ta kontakt med oss for å aktivere dette. I utvalgte områder har vi også mulighet til å levere samme dag via Porterbuddy.

 

Er det fremdeles mulig å hente pakker på Pick-up-point Sandefjord?

Ja, det vil fremdeles være mulig å hente pakker i vårt Pick-up-point. Vi har tatt forholdsregler, og det er satt ut hånddesinfeksjon og engangshansker for å minske smittefaren. Husk å holde minimum 1 meter avstand til andre for å hindre smitte. 

 

Vil kundeservice være åpent som normalt?

Kundeservice har inntil videre vanlige åpningstider. Du kan ta kontakt via e-post eller telefon. Les mer og se åpningstider her.

 

Hvordan vil vareleveransene inn til Komplett Bedrift være?

Selv om grensene i de fleste land er stengt for passasjerer så vil godstrafikk gå som normalt i forhold til den informasjonen vi har per dags dato. Myndighetene sin klare intensjon er at varetransport skal gå som normalt. Vi forventer derfor ingen større forsinkelser på vareleveransene inn til Komplett. Våre datoer på nettsiden skal til enhver tid være oppdatert.