Asus
Defekt ved ankomst ASUS bærbar, nettbrett, padfone, stasjonær
Har du mottatt et Asus produkt som er defekt innen 7 dager fra salgsdato, kontakter du Asus for feilsøking på telefon 23 50 25 50
Om ikke Asus har løst problemet registrerer du retur via "Min side" på vår web. Gi beskjed i feilbeskrivelsen når du registrerer retur at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager.
NB!Produktet skal leveres tilbake i original emballasje sammen med alt tilbehør.
ROG Phone
Trenger du service på din ROG Phone så kan den sendes til vår servicepartner Conmodo: Bestill Service
PC, nettbrett, padfone
Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Elcare Nordic
Andre Asus produkter (Hovedkort, skjermkort, skjermer, projektor osv)
Asus produkter som ikke er bærbar PC, stasjonær PC eller nettbrett skal inn til Komplett Bedrift. Registrer retur via "Min side"